poniedziałek, 28 listopada 2011

Stop wypadaniu włosów!

Nigdy nie miałam problemów z wypadaniem włosów. Zawsze wszystkie fryzjerki dziwiły się co robię że mam ich tyle. Do czasu. W lipcu tego roku pomalowałem je "półrozjaśniaczem" z Syoss i się zaczęło... Maluję włosy od 5 lat co 3-4 tygodnie za każdym razem inną farbą i nic, a po tym wynalazku zaczęły wychodzić mi garściami do tego stopnia, że na skroniach robią mi się prześwity. Stosuję różne szampony mające to zmienić, tabletki ze skrzypem i nic. 

Więc oto zaryzykowałam następujący zakup:


Dostępny w aptece w cenie ok. 24,95zł

Nie jest to typowy specyfik na tą dolegliwość, bo jest to lek ( dostępny bez recepty ) na łysienie androgenowe. Jest to najczęściej występujący rodzaj łysienia, dlatego skusiłam się wypróbować. W największym skrócie: owy hormon powoduje zmniejszanie się cebulki włosa i jego wypadanie. Wspomnę, że na forach ludzie bardzo chwalą działanie tego środka, jednak dosyć często jako skutek uboczny podają wzmożony wzrost owłosienia w pozostałych partiach ciała (ręce, okolice pępka, czasami u kobiet wąsy i klatka piersiowa). Ale ja chyba wolę mieć wąsy niż być łysa... Przez pierwsze 2 tygodnie może nasilić się utrata włosów, jednak po tym okresie powinna nastąpić zdecydowana poprawa. Tak więc jeśli zdecyduje się na zakup tego preparatu poczytajcie o nim na forach, popróbujcie innych środków i bądźcie rozważne. Dam znać jak działa po skończeniu opakowania.

Drugim środkiem mającym pomóc moim włosom jest:

Cena 22,90zł
Póki co kończę jeszcze poprzednie tabletki Celebrin, po których nie zauważyłam poprawy, więc o L'biotice napiszę recenzję po skończeniu opakowania. Pani w aptece zachęciła mnie mówiąc że ma wiele klientek regularnie wracających po te tabletki i bardzo je zachwalające. Zobaczymy. Zaszkodzić nie powinny. A w gratisie do nich dostałam bardzo miły dodatek:


L'biotica BIOVAX opi cure odżywcze serum do paznokci.
( cena regularna 18zł!)
Stosowałam 2 razy i nie jest chyba głupim wynalazkiem :) Zawiera fajne składniki, ładnie pachnie, ma śmieszną konsystencję żelu i szybko się wchłania dając jedwabistą powłoczkę na paznokciach. Czy pomoże? Zobaczymy :) mam tylko dylemat czy ma sens wsmarowywanie w pomalowane paznokcie?



3 komentarze:

  1. Bardzo przydatny post :) Jednak w przypadku wypadania włosów najważniejsze są suplementy.
    Pozdrawiam,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam problem z wypadaniem włosów, chociaż u mnie to notoryczna sprawa podczas przesileń, są po prostu wszędzie :(
    Mam nadzieję, że znajdziesz złoty środek na to i życzę powodzenia w kuracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też włosy wypadały jak zafarbowałam na blond i pomógł mi szampon z vichy taki czerwony:-))pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń