czwartek, 17 listopada 2011

Sleek

Bardzo długo czaiłam się na jakąś paletkę ze Sleeka, ale nie wiedzieć czemu ciągle odkładałam jej zakup. W końcu skusiłam się na Nude collection Au Naturell :) zakupiona na allegro za 27zł.




Pierwszą moją reakcją gdy ją zobaczyłam było rozczarowanie; spodziewałam się że będzie większa a jeden cień jest mniej więcej wielkości monety 50gr. Na szczęście nie jest to drogi zakup więc nie ma co narzekać. Paletka posiada 12 odcieni w naturalnych kolorach. Są ładnie napigmentowane i mają miłą jedwabistą konsystencję. 

Trzy z pośród nich są z mieniącymi się drobinkami, pozostałe są zupełnie matowe. I właśnie na tm zależało mi najbardziej, gdyż większość cieni mam w perłowych wersjach, a do codziennych i bardziej eleganckich makijaży bardziej podobają mi się maty. 
A czy Wy znacie jakąś inną firmę mającą fajne, matowe cienie ( oczywiście poza MAC ;)?

1 komentarz:

  1. Ja posiadam 3 paletki Sleek i jestem nimi zachwycona.
    Kobo ma kilka matowych cieni (których szczerze nie lubie) inglot także ma owe w swojej ofercie. Trzeba poszukać, każda firma która produkuje cienie, w swoim asortymenie ma matowe jak i perłowe cienie.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń