wtorek, 8 listopada 2011

Dermogal A+E

Upolowałam.  Ale nie do końca wiem, czy miałam szczęście czy pecha. Przyszłość zweryfikuje :) Mianowicie mam na myśli specyfik o nazwie Dermogal A+E. Są to kapsułki "rybki" do stosowania głównie do twarzy, ale myślę że do tyłka też byłyby ok jeśli zaszłaby owa potrzeba ;)

Cena 13,20zł
48 sztuk

Są ciężko dostępne. I już wiem dlaczego... ale o tym na końcu :) Znalazłam przez przypadek na wizażu wątek o nich gdzie były bardzo zachwalane, więc nie mogłam się oprzeć przed nowym nabytkiem. Kapsułki są świetną ideą, bardzo higieniczne, pomysłowe rybki z fajnymi składnikami:


Przy aplikacji dosyć ciężko odrywa się "dupkę", ale z pomocą paznokci daję radę. Mają oleistą konsystencję więc miło się je aplikuje, na skórze pozostawiają nieco odczuwalną powłokę, ale buzia ( przynajmniej moja ) nie świeci się, co przy ich formule zadziwia mnie niesamowicie.


Na koniec to o czym już wspomniałam: ŚMIERDZĄ. I to tragicznie! Takim brudnym, mokrym psem... Zapach jest bardzo trudny do zdzierżenia, zważywszy że miziamy sobie tym twarz, więc do nosa blisko. W moim wypadku stawia to pod duuużym znakiem zapytania moją znajomość z rybkami :/ chociaż mi szkoda, bo mam jakieś dobre przeczucia co do ich działania. Ech... ok, spróbuję zmęczyć 10 sztuk jak nie dam rady w ciągu najbliższych kilku dni, pozbędę się ich


1 komentarz:

  1. To witam w klubie, ja kupiłam już z dwa miesiące temu pod wpływem nissiax83, ona o nich na yt mówiła, wszystko cudnie, ekscytacja taka, że ohoho... Zużyłam kilka kapsułek. No nie wiem, nie dam rady tego śmierdziela używać. Nie wyrzucam, może jakoś kiedyś zużyję, a jak będę mieć w zimie jakiś katar to już na pewno ;) Daj znać jak Ci będzie z nimi szło!

    OdpowiedzUsuń