niedziela, 16 października 2011

Zakupy

Dzisiaj szybka notka na temat moich dzisiejszych zakupków :) z serii do pielęgnacji ciała.





Pierwszy z prawej to żel pod prysznic z Sephory, zakupiony za 13zł ( dzisiaj był ostatni dzień promocji w której przeceniono ich "firmowe" kosmetyki do kąpieli wszystkie o 50%, czyli w cenie regularnej dostaniemy go za 26zł ). Zapach cranberry lychee, chociaż dla mnie to guma balonowa :) co do bardziej merytorycznej opinii musicie poczekać aż poużywam trochę :-)

Druga rzecz to peeling do ciała "masaż solankowy z serii slim no limit kuracja ujędrniająca: z firmy Hean Natura. Wypatrzony w naturze za 8,99zł :) zawiera miłorząb japoński i d-panthenol, a jako składniki aktywne sól jodowo-bromową i złuszczające drobinki :) co do zapachu do raczej nie powala, ale mogę nie być obiektywna bo mam mega katar :(


Trzecim specyfikiem jest balsam do ciała wepchnięty przez uroczą panią ekspedientkę przy kasie ( muszę poćwiczyć asertywność... ) z tej samej serii i w tek samej promocji co żel, za 13zł. Aczkolwiek o innym zapachu zielonej herbaty. Nie jest on powalający ale ten o zapachu liczi był całkiem inny od żelu i strasznie mdły ( jak pianki do jedzenie ). Entuzjastką balsamów nie jestem, ciężko mi się zmusić do co wieczornego miziania. Ale zobaczymy :))

6 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię żele pod prysznic z Ziaji :)
    Dziękuję za odwiedzenie bloga :) Również obserwuję,
    N. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kosmetyki sephory. zawsze są to udane zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczae ja też zawsze sobie coś daje wcisnąć:) napisz jak ci sie myje "gumą balonowa":) i powiem jeszcze że ja przegapiłam promocje a szkoda bo myślę o jakimś żelu teraz intensywnie:) pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy:) Jestem maniaczka roznych mazidel do ciala! Czekam na ipinie na temat tych produktów:*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o niee, nie wiedzialam o promocji ;|
    Fajny blog;) Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych:)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam to serum z avonu :)
    p.s.zapraszam na rozdanie kosmetyków Under Twenty! :)

    OdpowiedzUsuń