sobota, 15 października 2011

Usteczka

Chciałabym dzisiaj pokazać Wam kosmetyki do ust, które są moimi ulubionymi. Od razu się wytłumaczę, iż jestem posiadaczką bardzo dużych ust, aczkolwiek niesymetrycznych. Dolna warga jest znacznie większa i ma opadające kąciki w związku z tym nie szaleję z kolorami ani kredkami, używam raczej zachowawczych kolorów, najczęściej błyszczyków.
A oto moi ulubieńcy:


1. Neutrogena Balsam do ust 6-godzinna ochrona, cena ok. 10zł KLIK
Bardzo wydajny ( 15ml), nie klei się, delikatny smak i zapach, bez koloru. 
Genialnie nawilża usta! Mam wrażenie że "rosną" ;) momentalnie nawilża i czuć jak wchłania się. Może nie utrzymuje się 6h, ale dosyć długo usta są miękkie i zabezpieczone.

2. Helena Rubinstein FULL KISS 05. Speed Date Pink, cena ok. 90zł KLIK
Pojemność 10mi, bardzo ładny kolor pudrowego różu wpadającego w cielisty. Dobrze się trzyma na ustach, całkiem gęsta konsystencja, jak na błyszczyk ładnie kryje, nie podkreśla suchych skórek itp, nie zbiera się w bruzdach. Pięknie się mieni lekkim złotem, nie widać płatków brokatu :) 
Jedynym mankamentem może być cena.

3. Helena Rubinstein 11.Holisic, cena ok. 115zł KLIK
Moja naprawę ukochana szminka! Ma piękny kolor brudnego fioletu z różem. Bardzo kremowa konsystencja, mięciutka ( przez co niestety niezbyt wydajna - 3,6g ). Bajecznie wygładza usta, ładnie lśni chociaż nie posiada żadnych drobinek. Ładnie się trzyma, praktycznie nie ma smaku ani zapachu. Mankament taki sam jak u kuzyna spod nr. 2 ;)

4. Revyn Vecko
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to za wynalazek i skąd go mam, aczkolwiek sugerując się nazwą zgaduję że może być to dodatek do gazety wyhaczony przez moją mamę niemieszkającą w Polsce :) Ale do rzeczy: mój imprezowy kompan! Długo się trzyma, dobrze napigmentowany z dużą ilością świecących drobinek :) Trochę śmierdzi :-p 

1 komentarz:

  1. neutrogene też kiedyś używałam:] bardzo mi sie podoba kolor twojej pomadki HR. Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń