czwartek, 13 października 2011

Pierwszy raz ;-)

Witam serdecznie!
Zainspirowana kilkoma kanałami na YouTube ogarnęła mnie ogromna ochota stworzenia takowego. Jednak po wielu przemyśleniach doszłam do wniosku, że najpierw spróbuję swoich sił tutaj.
Założenie jest takie, iż będzie to kobiecy blog o wszystkim co się z ową kobiecością wiąże - kosmetyki, szmatki, gary i inne duperelki :)

Główną winę za moje bloggowanie ponosi YouTubowa Nieesia25 oraz kilka innych dziewczyn.
 Ale dosyć pitolenia, pora zaczynać!
Enjoy!

I troszkę moich klimatów:

2 komentarze:

  1. powodzenia:) Bardzo lubię ta piosenkę dziękuje za przypomnienie bo ostatnio słuchałam jej chyba z 1,5 roku temu:) Mag

    OdpowiedzUsuń
  2. dużyyy plus za piosenkę, od razu Twój blog leci do zakładek :D.
    a tak na poważnie, to zaciekawiłaś mnie, sama jestem maniaczką herbat, zwłaszcza zielonych.
    Pozdrawiam!
    Kamila

    OdpowiedzUsuń