niedziela, 11 grudnia 2011

Winter Care Floslek

Zachęcona opinią jednej z blogerek, postanowiłam zapolować na krem Winter Care  Krem ochronny zimowy.

Cena 12,99zł ( tradycyjnie w rossmannie )

No i powiem - faktycznie jest fajny ( jak na dwukrotne użycie ). Ładnie pachnie, daje wrażenie "nakarmienia" suchej skóry, szybko się wchłania i tworzy na buzi taką aksamitną powłoczkę. Nie miałam okazji użytkowania przy wietrze i mrozie, ale myślę że będzie sprawdzał się genialnie. 


Zawiera witaminę E, pantenol, olej ze słodkich migdałów i filtr UV. I co mnie bardzo, ale to bardzo cieszy i na co staram się zwracać uwagę - nie był testowany na zwierzętach. Jest to pierwszy kosmetyk tej firmy, ale coś czuję że nie ostatni. Tym bardziej, że jest przystępna cenowo. Aczkolwiek nie jest zbyt pospolita (chyba) więc wymaga to małego wysiłku by ją znaleźć :)




3 komentarze:

  1. Muszę sobie go zakupić:))

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, też czytałam kilka recenzji dziewczyn i większość była pozytywna. Nie ma się co zastanawiać i ja wypróbuję któryś z kremików z tej serii. Podobno fajny jest też krem do rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie floslek i za ceny i za działanie. lubię ich kosmetyki z tej serii eko. Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń