środa, 14 grudnia 2011

Olej kokosowy

Pewnie nie ciężko zauważyć, że kosmetyki do włosów są moją ulubioną grupą. W związku z czym lubię odkrywać te nieco mniej konwencjonalne, niż tradycyjny szampon z pokrzywy :) Od dawna obijały mi się o oczy opinie na temat oleju/masła kokosowego, więc zaryzykowałam.

Olej kokosowy Parachute, 200ml cena 16.95zł
Zakupiłam na allegro, gdzie przesyłka była gratisowa, a do tego ekspresowa, więc polecam :)
Nie ukrywam, że obawiałam się tego kosmetyku, gdyż opinie są bardzo różne. Połowa użytkowników wychwala pod niebiosa, a druga twierdzi że jest beznadziejny. Dlatego zakupiłam małe opakowanie. 
Masła użyłam 3 razy i mam mieszane uczucia. Za pierwszym razem na całą noc, następnie umyłam rano, za drugim razem delikatnie na końcówki bez spłukiwania, a trzecim razem na 2 godziny przed myciem. No i pierwsza kwestia - strasznie plącze włosy, bez innego balsamu nie da się wsadzić szczotki  we włosy. Druga sprawa - dosyć ciężko domyć. Ale włosy po takiej masce są miękkie, podatne na układanie i może faktycznie nieco bardziej lśniące. Cieszę się że zakupiłam taką pojemność, na pewno ją zużyję ale czy kupię kolejną, to będzie zależało od długodystansowych efektów. Poza tym ostrzegam - ma specyficzny zapach, nie takiego sztucznego kokosa, jak np. w żelach pod prysznic, tylko takiego prawdziwego orzecha. Ja na szczęście kocham ten zapach i mam ochotę oblizywać po nim dłonie, ale mam świadomość że zalatuje jakby stęchlizną, lub jak to określają inni - wali rybą :)


2 komentarze:

  1. doczekałam się:) powiem ci że ja wogóle zapachu nie czuje jego a co do efektów to kurcze sama jeszcze nie wiem na razie go użyłam chyba raz w weekend bo bałam się eksperymentować w tygodniu:) Po użyciu faktycznie włosy były jak by lepsze ale z oceną jeszcze poczekam:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś na niego patrzyłam na allegro ale jakoś się nie zdecydowałam chyba jednak się zdecyduję i wypróbuję... też lubię zapach kokosu:D

    OdpowiedzUsuń