sobota, 21 stycznia 2012

Ziaja - maseczka oczyszczająca

Lubię raz na jakiś czas paćnąć na twarz maseczkę. I lubię Ziaję :) w związku z tym chętnie kupiłam maseczki z glinką do oczyszczania.


Ziaja, Maseczka oczyszczająca - niecałe 2zł w Rossmannie. ( 7ml )

Ma ona fajną, bardzo gęstą konsystencję, nie wiem czy to tylko moje wrażenie, czy normalne działanie, ale mam wrażenie że wydziela ciepło :)
Maseczka zawiera glinkę szarą, kompleks proteinowo - cynkowy, alantoinę i prowitaminę B5 i zaleca się ją do skóry normalnej i trądzikowej. 
Za zadanie ma zmniejszenie widoczność porów, normalizuje pracę gruczołów łojowych i skutecznie łagodzi podrażnienia skóry.

Szczerze mówiąc, nie widzę po niej jakichś kolosalnych zmian. Ale faktycznie, mam wrażenie "lżejszej", oczyszczonej i nawilżonej skóry. 
Tak więc jak za te pieniądze, to jak najbardziej warto 2 razy w tygodniu zafundować sobie błotko na twarz ;)

2 komentarze:

  1. Tej jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą maseczkę, ale szczerze mówiąc nie zwróciłam uwagi na to ciepło... Muszę to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń