poniedziałek, 23 stycznia 2012

stay with me!

Zachęcona popularnością i pozytywnymi opiniami jakiś czas temu zakupiłam owy błyszczyk:


Essence, Stay with me, kolor my favourite milkshake - 8,99zł (Natura) 4ml

No i się rozczarowałam. O ile cena, konsystencja i sam kolor a nawet smak są bardzo fajne, to niestety fajne nie jest to, że się "wałkuje" na ustach. 
Nie wiem czy zrozumiecie o co mi chodzi, ale nie mogę go nałożyć tak, żeby było ok. 
Cały czas zbiera mi się w wałeczki wzdłuż ust, tak jakbym go dużo za dużo nakładała. 



Próbowałam różnych opcji: tyle, ile na aplikatorze wyciągnie się, rozprowadzić na całe usta. 
Obcierałam aplikator. Nakładałam dużo. Na pomadkę ochronną. Na suche usta. 
Zawsze efekt ten sam - nieestetyczne mazy. Może mi się trafił jakiś nie taki egzemplarz? 
Albo robię coś źle?
Jeżeli miałyście ten błyszczyk, to podzielcie się wrażeniami.


2 komentarze:

  1. Mam i to jest mój jeden jedyny ulubiony błyszczyk ale z nakładaniem się zgadzam ja go nakładam i poprawiam palcem wtedy jest ok.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem wymyśliłam może on stracił swoją ważność?

    OdpowiedzUsuń